Ačkoli většina bývalých prodejců krabičkové diety zaplakala, kvalitní a přeživší prodejci krabičkových diet mají žně.
V době kdy vznikal největší český portál o krabičkových dietách bylo ve srovnání evidováno téměř 100 prodejců krabičkových diet, nyní se číslo ustálilo na hodnotě 57. Co může za krach tolika společností? Zejména jejich nepoctivost. Zdravá dieta totiž zažila útok nepoctivých prodejců, kteří chtěli na krabičkách zkrátka zbohatnout, avšak kvalita jejich služeb si brzy vybrala daň.
Nepoctivost dopadla i ty poctivé.
Jako tomu bývá vždy ze 100 je 20% dobrých a 80 zlých. Právě 80% podíl nepoctivých prodejců má svůj zásadní vliv na zákazníky, kteří ochutnali jejich krabičkovou dietu a již nehodlají ji zkusit znovu. Právě na tomto jsou byti čeští majitelé kvalitních krabičkových diet.